Już nad tym pracujemy. Zostało nam jeszcze trochę formalności do załatwienia, ale najpóźniej w styczniu taka opcja się pojawi.
Już nad tym pracujemy. Zostało nam jeszcze trochę formalności do załatwienia, ale najpóźniej w styczniu taka opcja się pojawi.
W styczniu? :/
Mamy czekać aż do stycznia i płacić blisko 5 złotych za każdy miesiąc czekania?! Aplikacja jest bardzo przydatna i nie zdziwiło mnie szczególnie wprowadzenie za nią oplat jednak dwie rzeczy mi tu nie pasują:
1. było by miło gdybyście uprzedzili użytkowników o tym, że od września wprowadzicie opłaty, odnieślibyśmy wrażenie że choć trochę szanujecie użytkowników aplikacji (klientów)
2. o różnych formach płatności należało myśleć przed wprowadzeniem opłat
Chętnie zapłacę bo produkt dobry, ale nie w tej formie
Wiem, że nie jest to miejsce na tego typu sprawy - niemniej na maile nie otrzymuję odpowiedzi - dlatego spytam, czy nie lepszym rozwiązaniem jest korzystanie w dalszym ciągu z baz przygotowywanych przez nasz system - wtedy nie było opóźnień...? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby udostępniać na potrzeby aplikacji dodatkowe dane, w tym np. wspomniany w korespondencji mailowej czas przejazdu poszczególnych linii...
Można by było udostępnić opłacenie Abonamentu przelewem ? Więcej kasy dla autorów, a nie dla operatorów serwisu obsługującego sms.
Pozdrawiam.