Nie zawsze mamy czas odpisywać na forum na uwagi wszystkich użytkowników. Wychodzimy z założenia, że forum powinno służyć głównie do komunikacji pomiędzy użytkownikami. Do nas najlepiej wysłać mail.
Odnośnie błędów w rozkładach to zostaną one rozwiązane w przeciągu 2 najbliższych tygodni, ponieważ otrzymaliśmy od ZTM dostęp do pełnej bazy danych.
Nie zauważyliśmy problemu z wyświetlaniem ujemnych godzin. Oczywiście to poprawimy jeśli tylko podasz konkretny przykład na jakiej formatce i przy jakich parametrach występuje ten błąd. I oczywiście prosimy błąd z urywającymi się kursami o północy tez poprosimy o przykład.
Odnośnie pozostałych uwag to dodaliśmy je do naszej listy TODO. Jednak nie wszystko możemy zrobić od razu.
Po aktualizacji rozkładu problem kursów zniknął, są wyświetlane poprawie. Uznajmy, że to jednostkowy błąd w bazie. Jak tylko dotrwam któregoś dnia do północy, wkleję jak wyglądają te "ujemne" godziny.
Dziękuję za odpowiedź w każdym razie. Osobiście uważam, że forum jest dobrym miejscem gdzie i inni użytkownicy mogą się wypowiedzieć nt. propozycji zmian. Nigdy nie uważałem, że moje pomysły są najlepsze. Stąd napisałem na forum.
Zgodnie z obietnicą: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2d8ffbee8f9f.jpg
I komentarz: na prawym górnym widżecie dla 181 doskonale widać jak podanie "kier" z/do wprowadza w błąd - jest to właśnie rozkład w przeciwną stronę - nie "do" a "z" Cmentarza. W widżecie dla przystanku PKP Warszawa Toruńska pojawia się pociąg o 1:50. Pociągu takiego wg PLK SA nie ma. Po wejściu w program też go faktycznie nie ma, a się wyświetla. Ujemne godziny pojawiają się po przejściu przez północ.
Po aktualizacji rozkładu problem kursów zniknął, są wyświetlane poprawie. Uznajmy, że to jednostkowy błąd w bazie. Jak tylko dotrwam któregoś dnia do północy, wkleję jak wyglądają te "ujemne" godziny.
Możesz też skorzystać z ustawień czasu w aplikacji, ewentualnie przestawić zegar w telefonie
Nie aktualny jest rozkład Metra dla Warszawy. Można prosić o poprawkę?
Nie aktualny jest rozkład Metra dla Warszawy. Można prosić o poprawkę?
Przy kolejnej aktualizacji rozkład zostanie poprawiony.
Po aktualizacji rozkładu problem kursów zniknął, są wyświetlane poprawie. Uznajmy, że to jednostkowy błąd w bazie. Jak tylko dotrwam któregoś dnia do północy, wkleję jak wyglądają te "ujemne" godziny.
Dziękuję za odpowiedź w każdym razie. Osobiście uważam, że forum jest dobrym miejscem gdzie i inni użytkownicy mogą się wypowiedzieć nt. propozycji zmian. Nigdy nie uważałem, że moje pomysły są najlepsze. Stąd napisałem na forum.
Zgodnie z obietnicą: [img:nah43i2z]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2d8ffbee8f9f.jpg[/img:nah43i2z]
I komentarz: na prawym górnym widżecie dla 181 doskonale widać jak podanie "kier" z/do wprowadza w błąd - jest to właśnie rozkład w przeciwną stronę - nie "do" a "z" Cmentarza. W widżecie dla przystanku PKP Warszawa Toruńska pojawia się pociąg o 1:50. Pociągu takiego wg PLK SA nie ma. Po wejściu w program też go faktycznie nie ma, a się wyświetla. Ujemne godziny pojawiają się po przejściu przez północ.
Dziękujemy za informacje, już się tym zajmujemy.
Najnowsze rozkłady dla Warszawy nie uwzględniają wyłączenia z kursowania metra stacji Centrum i Świętokrzyska. Prosiłbym o poprawienie tego.
Adminie co z moją prośbą się dzieje?
Poprawicie to?
Adminie co z moją prośbą się dzieje?
Poprawicie to?
Wczoraj zostało to poprawione. Proszę zaktualizować rozkład.
Wg komuniatu na stronie ZTM Warszawa linia 520 zatrzymuje się na ZP Metro Świętokrzyska. Co prawda w rozkładach na stronie ZTM tego nie ma ale może dało by się to jakoś dodać do mmpk?
Czy może konieczne jest zwrócenie się z prośbą do ZTM o poprawkę?
Wg komuniatu na stronie ZTM Warszawa linia 520 zatrzymuje się na ZP Metro Świętokrzyska. Co prawda w rozkładach na stronie ZTM tego nie ma ale może dało by się to jakoś dodać do mmpk?
Czy może konieczne jest zwrócenie się z prośbą do ZTM o poprawkę?
Błędy tego typu proszę zgłaszać bezpośrednio do przewoźnika.
Z przykrością to napiszę, ale od czasu, kiedy wersja programu stała się płatna (a płacę za jego użytkowanie - dla jasności), firma coraz mniej dba o swój program, a już wsłuchanie się a nawet skomentowanie próśb użytkowników jest rzadkością. Ale do rzeczy.
Wielokrotnie pisałem o błędzie ucinania ostatniego przystanku w przypadku kursu skróconego, a kończącego na przystanku o numerze innym niż trasa podstawowa. Nie udało się tego poprawić, choć to wprowadza w błąd użytkownika. Błąd nie tylko rozkładzie dla W-wy występuje.
W tej chwili (choć nie potrafię podać od której wersji) wszystkie kursy, które przebiegają przez godzinę 0:00 kończą trasę na ostatnim przystanku przed północą. Z programu wynika, że o północy w Warszawie kończą pracę wszystkie linie - nawet jeśli ruszyły na trasę kilka minut wcześniej. Sytuacja nie występuje dla pociągów - program prawidłowo pokazuje rozkład przed i po godz. 0:00.
Problem występuje także z widżetami. Moja prośba, aby usunąć usunąć trasę błędnie nazywaną kierunkiem nie spotkały się z jakimkolwiek odzewem. Dalej widzę kier. Cm. Północny choć rozkład odjazdów w drugą stronę - tylko, że właściwy kierunek (drugi kraniec) już na ekranie nie zmieścił. Pogodziłem się również z tym, że po północy godziny wyświetlają się jako -0:20 zamiast 23:40. Ale zauważyłem inny błąd. W przypadku ustawienia widżetu dla konkretnego przystanku kolejowego, który obsługuje np. dwóch przewoźników, odjazdy wyświetlają się tylko dla jednego. I np. jeśli pierwszy odjazd należy do Kolei Mazowieckich widżet pokaże kolejne odjazdy wyłącznie dla tej spółki - np. 12:10, 14:30. A w międzyczasie jest kilka odjazdów SKM. Po kliknięciu w widźet i wejściu do programu pokazują się już wszystkie odjazdy w miarę prawidłowo.
Prosiłem również o wprowadzenie na widżetach możliwości powiększenia czcionki, a przynajmniej wprowadzenia jej w opcjach czarno-białych. Poprawi to ich czytelność. Nie każdy ma sokoli wzrok.
Ucichła również sprawa wprowadzenia własnych linii w wersji dla Androida. Skoro jest to trudne, to prośba o dołączenie dla Warszawy rozkładu KM Łomianki - linii Ł i BIS od Parku Młocińskiego do Metra Marymont/Młociny. Honorowane są w nich bilety ZTM, więc... przydałby się.
Może przynajmniej komentarza do tych uwag i propozycji się doczekam. Pozdrawiam.