Wrocław

avatar
1djbrunon | 2011-02-17 00:22

bład jest w lini 149. ciagle pokazuje błąd dla danej lini. przez przypadek zrobiłes ze 139 nie jest zawieszona a nie 149.

avatar
admin | 2011-02-17 14:48

Dokładnie o jaki błąd chodzi?
139 jest faktycznie zawieszona i nie ma jej w naszym rozkładzie.
149 nie jest zawieszona i jest w aplikacji.

avatar
1djbrunon | 2011-02-18 22:59

wychodzi nato ze wg aplikacjii 149 jest zawieszona, ciągle wyskakuje błąd :"brak rozkładu dla dnia np. piatek sobotaniedziela na każdy dzień:"

avatar
admin | 2011-02-19 13:28

Rozkład został właśnie zaktualizowany. Powinno być już OK.

avatar
gnz | 2011-02-28 10:36

Linia 131, "Błąd, brak rozkładu jazdy..."

avatar
admin | 2011-03-01 10:58

Rozkład został właśnie zaktualizowany. Powinno być już OK.