Zadowolenie to połowa sukcesu:)
No proszę. To jednak są uprzejmi, życzliwi ludzie. Drobiazg a jaki pozytywny.
super jjednak są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie
Niestety przeważnie są niemili. Albo ja mam takie przykre doświadczenia. Zawsze zwracam się do nich z pozytywną energią, uśmiechem - zresztą jak do każdego. A tu niegrzeczne zachowanie. :/ Cieszy fakt, ze jednak są życzliwi ludzie.
szkoda, że co raz mniej taich uprzejmych kierowców. Gratulacje dla Pana.
Szkoda, że pochwały to taka rzadkość
Mi się wydaje że takie zachowanie jest coraz częściej spotykane. Obie strony, zarówno kierowcy jak i pasażerowie powinny wykazać się większym zrozumieniem.
Cóż, zmienia się kultura jazdy w komunikacji miejskiej. I bardzo dobrze, będziemy jeździć w bardziej cywilizowanych warunkach.
+1 - zarówno kierowcy jak i pasażerowie powinny wykazać się większym zrozumieniem.
Dokładnie, ludzie nie są skorzy do pochwał.
Może to nie dotyczy bezpośrednio aplikacji ale muszę pochwalić motorniczego,który w sobotę 12.07.14 o 5:48 linią 12(nr wozu 503) jechał z Pomorzan.Pan nie dość,że zatrzymał się przed pasami abym mogła przjść to cierpliwie zaczekał aż wejdę na chodnik.Bardzo dziękuję za cierpliwość oby więcej takich pracowników. Zadowolona pasażerka