Po co udostępniać wadliwy produkt

avatar
gokiburi | 2013-09-30 23:43

Uważam, że zanim zaproponuje się pasażerom wyszukiwarkę połączeń wypadałoby zadbać o to by nie była AŻ TAK usiana błędami.
Przy pierwszej próbie wyszukania połączenia, kazała mi iść do przystanku oddalonego o 11 minut, choć najbliższy mam zaledwie 3 minuty drogi.
Zmieniłam dane do wyszukiwania i podałam jej nazwę konkretnego przystanku - i tak kazała mi iść, tyle że tym razem w przeciwnym kierunku.
Dałam inne zapytanie, by dowiozła mnie do Borku Fałęckiego - wysadziła mnie na Żywieckiej, a resztę trasy kazała pokonać na piechotę :? .
Poddałam się! Wyszukiwarka jest do bani! Zdecydowanie nie będę z niej korzystać.
Pozostanę przy stronie jakdojade.

avatar
gokiburi | 2013-09-30 23:58

To tak dla pokazania jak "dokładna" :roll: jest wyszukiwarka, a przecież podałam nazwę początkowego i końcowego przystanku linii 151.
http://img34.imageshack.us/img34/876/eykg.jpg

avatar
admin | 2013-10-02 14:56

Wyszukiwarka znalazła takie połączenie ponieważ jest najkrótsze.
Zmieniliśmy trochę algorytm aby bardzie brał pod uwagę wygodę a nie czas połączenia.
Już to połączenie powinno wyszukiwać się dobrze.

Jeśli znajdziesz inne 'dziwne' połączenia prosimy o info - zdajemy sobie sprawę, że aplikacja nadal wymaga doszlifowania:)

avatar
gokiburi | 2013-10-07 12:05

Teraz jest lepiej :)