nieaktualne mmpk w telefonie

avatar
sarus1 | 2010-10-07 11:02

Ratunku! tydzień temu zaktualizowałam swoje mmpk krakowskie w mojej komórce, ale rozkład jest lipcowy! Na przystankach wisi ten ważny od końca sierpnia ( przynajmniej dla linii, z których korzystam). co zrobić?! ten rozkład jest nieaktualny, a 3,66 zł poszło w las:/

avatar
japuma | 2010-10-07 17:19

Pisz na Berdyczów.
Niestety nie pierwszy nie ostatni taki przypadek

avatar
sarus1 | 2010-10-07 17:23

czyli gdzie?

avatar
adas | 2010-10-07 18:15

Podaj tutaj jaki numer linii - admin co jakiś czas czyta forum.

avatar
sarus1 | 2010-10-07 18:27

wszystkie linie, ale najbardziej zależy mi na 129, 105, 405 i 605. Ale tak czy siak, cały rozkład jest błędny, przynajmniej ten w moim 'zaktualizowanym' mmpk.

avatar
user1 | 2010-10-07 18:59

I napisz rozkład przykładowej linii dla jakiegoś przystanku: jak jest, a jak powinno być. I podaj też wersję rozkładu z "O programie".

avatar
sarus1 | 2010-10-07 22:58

linia 129 czyżyny--> dworzec główny zachód, przystanek uniwersytet Rolniczy
a) wersja a moim telefonie: np. 9: 04 22 43 w dni powszednie
b)wersja z przystanku: 9: 08 23 38 54

na stronie jest odnośnik do mpk kraków- rozkład jest jak na przystanku.

avatar
user1 | 2010-10-08 19:14

Pobrałem rozkład dla Krakowa i (tak jak przypuszczałem) wyświetlił mi się poprawny rozkład. W twoim przypadku problem pojawia się być może dlatego, że pobrałeś rozkład przy użyciu opłaty jednorazowej (3,66), a z tym są problemy. Ja pobrałem rozkład przy użyciu mojego konta.

avatar
japuma | 2010-10-12 14:29

Pobrałem rozkład dla Krakowa i (tak jak przypuszczałem) wyświetlił mi się poprawny rozkład. W twoim przypadku problem pojawia się być może dlatego, że pobrałeś rozkład przy użyciu opłaty jednorazowej (3,66), a z tym są problemy. Ja pobrałem rozkład przy użyciu mojego konta.
No właśnie i są jeszcze takie kwiatki zależnie jak się pobiera.A płacić trzeba

avatar
admin | 2010-10-13 13:24

Opisana sytuacja jest zdecydowanie niedopuszczalna.
Jeśli faktycznie jest to błąd systemu (nie użytkownika) proszę o zgłoszenie reklamacji na maila mobilempk[at]gmail.com a na pewno rozwiążemy ten problem.
Otrzymaliśmy już kiedyś podobne zgłoszenie - okazało się, że użytkownik wgrywał nową wersję aplikacji do innego katalogu, a sprawdzał rozkład w starej wersji aplikacji.
Najprostszym sposobem potwierdzenia czy używa się aktualnej wersji aplikacji jest sprawdzenie wersji rozkładu w opcji "O programie".