MPK Kraków

avatar
Krakus51 | 2011-08-11 10:19

Błędny rozkład linii 50, nie wiem jak inne na tej linii są inne rozkłady na stronie MPK i na mMPK. Są remonty torowiska na Wielickiej i tramwaje jeżdżą trasami zastępczymi. Tak ma np.22

avatar
admin | 2011-08-11 17:26

Czy mogę prosić o podanie przykładowej błędnej godziny oraz nazwy przystanka.
Sprawdziliśmy rozkład i wygląda prawidłowo.

avatar
Krakus51 | 2011-08-11 18:21

Czy mogę prosić o podanie przykładowej błędnej godziny oraz nazwy przystanka.
Sprawdziliśmy rozkład i wygląda prawidłowo.
Przystanek Starowiślna, linia 50 w kierunku Krowodrzy. Jest np, o godz 06) 06, 11, 18, 27, 38, 48, 59 a powinno być 06) 02, 11, 22, 32, 43, 52 itd. Dotyczy to całego tygodnia, nie wiem jak inne przystanki, ale przystanek Bratysławska w kierunku placu Getta linia 50 też jest źle.

avatar
lass | 2011-08-12 08:58

Może wygeneruj rozkład jeszcze raz. U mnie wszystko jest OK.

avatar
admin | 2011-08-12 10:11

Czy mogę prosić o podanie przykładowej błędnej godziny oraz nazwy przystanka.
Sprawdziliśmy rozkład i wygląda prawidłowo.
Przystanek Starowiślna, linia 50 w kierunku Krowodrzy. Jest np, o godz 06) 06, 11, 18, 27, 38, 48, 59 a powinno być 06) 02, 11, 22, 32, 43, 52 itd. Dotyczy to całego tygodnia, nie wiem jak inne przystanki, ale przystanek Bratysławska w kierunku placu Getta linia 50 też jest źle.

Rozkład w aplikacji wygląda prawidłowo.
Być może faktycznie nie zaktualizowałeś rozkładu po zmianach.

avatar
Krakus51 | 2011-08-12 18:24

[quote="admin":3fvoekry]Czy mogę prosić o podanie przykładowej błędnej godziny oraz nazwy przystanka.
Sprawdziliśmy rozkład i wygląda prawidłowo.
Przystanek Starowiślna, linia 50 w kierunku Krowodrzy. Jest np, o godz 06) 06, 11, 18, 27, 38, 48, 59 a powinno być 06) 02, 11, 22, 32, 43, 52 itd. Dotyczy to całego tygodnia, nie wiem jak inne przystanki, ale przystanek Bratysławska w kierunku placu Getta linia 50 też jest źle.

Rozkład w aplikacji wygląda prawidłowo.
Być może faktycznie nie zaktualizowałeś rozkładu po zmianach.[/quote:3fvoekry]
Rozkład aktualizowałem, ale wiem już gdzie jest problem. Korzystam z ulubionych przystanków oraz zapisanych tras. Po zmianie wersji programu na 2.11.29 nie zmieniają się rozkłady w ulubionych i trasach, tam zostają stare zapamiętane rozkłady. trzeba usunąć stare zapisy i od nowa je poustawiać, trochę to kłopotliwe tym bardziej że program przy aktualizacji pyta czy zostawić stare wpisy. Tylko po co skoro ich nie aktualizuje.

avatar
user1 | 2011-08-13 13:03

To nie powinno tak działać. W zapisanych połączeniach i ulubionych przystankach nie są zapisywane godziny odjazdów. One są za każdym razem odczytywane na nowo. Nie musisz więc kasować zapisanych połączeń i ulubionych przystanków a potem tworzyć ich od nowa.

avatar
Krakus51 | 2011-08-13 20:11

To nie powinno tak działać. W zapisanych połączeniach i ulubionych przystankach nie są zapisywane godziny odjazdów. One są za każdym razem odczytywane na nowo. Nie musisz więc kasować zapisanych połączeń i ulubionych przystanków a potem tworzyć ich od nowa.
Hmm, też tak myślę ale niestety w praktyce nie działało. Jak sprawdzałem rozkład linii to było OK, jak sprawdzałem to samo ale przez ulubione przystanki to pokazywał zły rozkład (stary) Może to ma związek z wersją programu, po odinstalowaniu programu, wgrałem na nowo i od nowa ustawiłem ulubione i połączenia. Teraz wszystko jest OK, zobaczę przy następnej aktualizacji,

avatar
basik | 2011-09-11 08:43

Witam. Całkowicie nie zgadza sie rozkłam w telefonie z rozkładem rzeczywistym ze strony mpk Kraków. Chce sobie ściągnąc opcje płatną, ściagne a tu niespodzianka bo rozkład jest nieaktualny. (sprawdzałam na tramwaju 20 i autobusie 125) Pozdrawiam

avatar
admin | 2011-09-12 10:22

Witam. Całkowicie nie zgadza sie rozkłam w telefonie z rozkładem rzeczywistym ze strony mpk Kraków. Chce sobie ściągnąc opcje płatną, ściagne a tu niespodzianka bo rozkład jest nieaktualny. (sprawdzałam na tramwaju 20 i autobusie 125) Pozdrawiam

Czy mógłbym prosić o podanie przykładowej błędnej godziny i nazwy przystanku?
Sprawdziliśmy rozkład i jest zgodny z tym umieszczonym na stronie przewoźnika.

avatar
matx | 2011-10-09 21:18

Witam
Chciałbym poinformować, że brakuje rozkładu linii tramwajowej nr 10.
Pozdrawiam, Mateusz

avatar
lass | 2011-10-10 09:08

Faktycznie - brak rozkładu linii 10. Poza tym ostatni rozkład obowiązuje od 8 października - aktualizacja pojawiła się dopiero dziś. W przypadku aplikacji płatnej uważam to za niedopuszczalne.

avatar
admin | 2011-10-10 11:22

Faktycznie - brak rozkładu linii 10. Poza tym ostatni rozkład obowiązuje od 8 października - aktualizacja pojawiła się dopiero dziś. W przypadku aplikacji płatnej uważam to za niedopuszczalne.

Co do linii 10 to poproszę o ponowne sprawdzenie ponieważ linia ta znajduje się w aplikacji.

Za opóźnienie w aktualizacji przepraszamy ale nastąpiło ono w weekend i tak się złożyło że nasz serwer miał trudności techniczne i nie było nikogo na miejscu aby je rozwiązać. Dołożymy wszelkich starań aby to się nie powtórzyło.

avatar
lass | 2011-10-10 12:39

Po ponownym pobraniu 10 się pojawiło.

avatar
basik | 2011-10-25 08:55

Ja w sprawie rozkładu z Krakowa. Zainstalowałam wersje darmową po czym pojawia mi sie wersja rozkładu z 2011.07.08 wersja aplikacji 2,10,05 - rozkłady sa nieaktualne. Prosze o pomoc

avatar
admin | 2011-10-25 10:52

Rozkład jest aktualny (przed chwila sprawdzałem).
Prawdopodobnie miałaś zainstalowaną wcześniej wersję aplikacji z lipca a ta nowa prawdopodobnie się zainstalowała w innym miejscu.

Spróbuj osunąć starą aplikację i zainstalować ponownie nową.

avatar
lass | 2011-10-29 10:03

Po raz kolejny brak aktualizacji rozkładów.

avatar
spiderpl | 2011-12-30 07:25

W Krakowskim rozkładzie jest błąd. Od 30.12.2011 linia 114 została skrócona i końcowy/początkowy przystanek jest na Moście Grunwaldzkim

avatar
lass | 2011-12-30 08:47

Nie wprowadzaj w błąd - linia 114 nie została zmieniona (zmienione zostały 124/424 i 128).
Poza tym "krakowskim", jako przymiotnik, piszemy z małej litery.

Dziś natomiast (31grudnia) zmieniono rozkłady niektórych linii (na sylwestrowo-noworoczne), ale aktualizacji kolejny raz brak. Jako tester nie płace za użytkowanie, ale gdybym płacił mocno bym się zdenerwował. Kolejny raz niepoważnie traktujecie klientów.

avatar
user1 | 2011-12-31 12:54

O ile się nie mylę, 31 grudnia jest dopiero dzisiaj :)

avatar
lass | 2011-12-31 15:07

Owszem. Poprzedni post edytowałem, aby nie było dwóch pod rząd, stąd może dziwnie daty wyglądają. :)